دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آبان 1396 - 12:08
معاون حقوقی وزارت بهداشت:

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز استخاره کرد و رئیس نماند  

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر بهداشت تاکید کرد دکتر ایمانیه اعلام کرد که استخاره کرده و برای ادامه حضور در ریاست دانشگاه «بد» آمده و خود نیز پیشنهاد کرد فرد دیگری مسئولیت را بر عهده بگیرد و بر این امر نیز مصر بود و به صراحت بیان کرد.
کد خبر : 225709

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از وزارت بهداشت، دکتر ابراهیم گلمکانی گفت: اتفاق مبارکی که از یک هفته پیش آغاز شده بود، به سرانجام رسید و این هم اندیشی به خوبی انجام شد.


او با تشکر از همه اساتید، تیم اجرایی در یک هفته گذشته و تیم نظارتی برگزاری نظر سنجی از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جهت کمک به انتخاب رئیس دانشگاه، افزود: اساتیدی که حضور یافتند، دلسوز بوده و مشارکت فعالانه‌ای داشته‌اند و البته از کسانی که حضور نیافته‌اند نیز گلایه‌مند هستیم.


معاون حقوقی و امور مجلس وزیر بهداشت از مشارکت حدود ۴۰ درصدی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نظرسنجی خبر داد و افزود: دکتر ایمانیه در این سالها، زحمت زیادی برای دانشگاه کشیده و این موضوع را همه اساتید و مجموعه و ما در وزارت بهداشت، مطلع هستیم.


گلمکانی ادامه داد: دکتر ایمانیه اعلام کرد که استخاره کرده و برای ادامه حضور در ریاست دانشگاه «بد» آمده و خود نیز پیشنهاد کرد فرد دیگری مسئولیت را بر عهده بگیرد و بر این امر نیز مصر بود و به صراحت بیان کرد.


معاون حقوقی و امور مجلس وزیر بهداشت با معرفی سه منتخب اعضای هیات علمی که حائز بالاترین آرا بوده‌اند و به کمیته انتصابات معرفی می شوند، ابراز امیدواری کرد تصمیم گیری در کمیته انتصابات، برای دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان یک دانشگاه پیشرو و مادر، خیر باشد.


او افزود: نگاه وزارت بهداشت این است که با استفاده از نقطه نظرات اعضای هیات علمی دانشگاه، به انتخاب مدیران مجموعه بپردازد و این امر امروز به صورت یک هم اندیشی در شیراز صورت گرفت.


گلمکانی ابراز امیدواری کرد که نظرات اعضای هیات علمی دانشگاه موثر باشد و انتخاب تیم مدیریت دانشگاه، قوی تر و سرآمدتر از گذشته باشد.


انتهای پیام/

برچسب ها: استخاره
ارسال نظر
هلدینگ شایسته